Interhome lanceert haar eigen blog

Interhome, Europa’s grootste verhuurder van vakantiewoningen met 34.000 woningen in 31 landen, heeft onlangs haar nieuwe blog gelanceerd. In dit blog delen de medewerkers van Interhome hun passie en ervaringen voor de reisbranche en de vakantiehuizensector in het algemeen.

Al jaren is Interhome actief op diverse sociale netwerken als Facebook, Twitter, Google+ en Instagram. Begin dit jaar is het Interhome blog daar bij gekomen. Diverse medewerkers delen op dit blog hun persoonlijke aanbevelingen, tips voor evenementen en speciale aanbiedingen. Lezers van het blog krijgen zo een uniek kijkje achter de schermen bij Interhome.
 ‘’Dit blog is bedoeld voor onze klanten, maar ook voor
iedereen die geïnteresseerd is in het reilen en zeilen van een grote Europese organisatie in de reisbranche als Interhome’’, aldus Marc Isler, manager Marketing & Direct Sales. Naast het Nederlands is er ook een blog dat is gericht op de markten in Frankrijk, Zwitserland en Polen. Duitsland en België staan op de planning.

Marc Isler: ‘’Interhome wordt in heel Europa gezien als een van de belangrijkste en grootste specialisten op het gebied van verhuur van vakantiehuizen. Net als op de andere sociale netwerken willen we met dit blog 1-op-1 in contact komen met onze klanten en met iedereen die geïnteresseerd is in de reisbranche. Wij willen hen een toegevoegde waarde bieden met onze kennis en expertise. Als voorbeeld: Interhome heeft bijna 200 service kantoren op de bestemmingen die worden aangeboden. Op deze kantoren is een enorme hoeveelheid aan lokale kennis over de bestemming aanwezig.’’

Klik hier voor meer informatie: http://blog.interhome.nl/

>> Persbericht Interhome Blog