FAQ

Algemene informatie

Betalingen, commissies en betalingsmethoden

Korting

Brochures

Opties en bevestigingen

Wijzigingen

Extra kosten

Verzekering

Overbezetting (meer personen dan in de beschrijving aangegeven)

Last Minutes en verblijf voor een langere periode?

Boekingen voor jongeren of groepen arbeiders

Contact met een huiseigenaar


Algemene informatie

Hoe kom ik aan een Interhome PartnerID?

Nieuwe partners kunnen zich hier registreren. Er zal dan zo snel mogelijk contact met je worden opgenomen.
Bestaande partners die hun inloggegevens niet bij de hand hebben kunnen een mail sturen naar partnercare@interhome.nl of bellen naar 070-4141040.

Betalingen, commissies en betalingsmethoden

Welke commissie ontvang ik bij Interhome?

Neem hiervoor contact met ons op via partnercare@interhome.nl.

Welke betalingsmethoden accepteert Interhome?

Betalingen worden gedaan door de partner per bank of door Interhome via automatische incasso. Alle reisdocumenten worden pas verstuurd nadat de betaling is voldaan.

Korting

Kan ik als partner ook korting krijgen?

Jazeker, onze partners kunnen 20% korting krijgen op hun privé boeking. Deze boekingen zullen echter op persoonlijke titel door ons worden gereserveerd en worden niet op het partnerID geregistreerd. Deze boekingen kunnen aangevraagd worden per telefoon op 070-41 41 000 of per mail op info@interhome.nl.
Let op: boekingen met korting voor partners worden gezien als particuliere boekingen, waardoor er soms andere betalingstermijnen gelden.  

Brochures

Hoe kom ik aan de brochures van Interhome?

Brochures kunnen besteld worden via het systeem van TWI. Heb je geen aansluiting bij TWI, neem dan contact met ons op via partnercare@interhome.nl.

Opties en bevestigingen

Biedt Interhome ook de mogelijkheid aan om opties te nemen en kunnen deze ook worden verlengd?

Opties zijn mogelijk. Wanneer deze 33 dagen voor aankomst worden gemaakt zijn deze geldig voor 4 werkdagen (maandag - vrijdag) en vervallen ze automatisch na afloop. Het is niet mogelijk om deze te verlengen. Opties die worden geplaatst minder dan 33 dagen voor aankomst vervallen de volgende werkdag om 22u00. Indien de optie wordt geplaatst na 17u00 vervalt deze op de tweede werkdag na aanmaak. Indien u een een optie wenst te bevestigen kunt u dit doen in het Partner Portaal. Let op: gemaakte opties vervallen automatisch en worden niet automatisch omgezet naar een boeking tenzij door u bevestigd

Waar moet ik rekening mee houden voordat ik een boeking ga bevestigen?

Interhome heeft alle informatie nodig die van belang is voor de boeking zoals o.a. late aankomsten, extra huisdieren, kinderbedjes, etc. Neem gerust contact met ons op voor alle overige vragen en informatie op info@interhome.nl. Interhome ontvangt ook graag het mobiele nummer van de klant om die rechtstreeks te kunnen bereiken indien nodig.

Wijzigingen

Kunnen boekingen worden gewijzigd nadat ze zijn bevestigd?

Aankomstdatum en accommodatie kunnen worden gewijzigd, zo lang de aankomstdatum verder dan een maand vooruit is. Dit geldt niet voor accommodaties die op aanvraag zijn geweest. Als de reisdatum binnen een maand voor vertrek gewijzigd dient te worden zal Interhome eerst contact met de huiseigenaar op moeten nemen.

Extra kosten

Zijn extra kosten zoals water, energie en verwarming bij de prijs inbegrepen?

Alle extra kosten worden vermeld op de bevestiging en ook op de website. Als de extra kosten niet apart worden vermeld zijn ze bij de prijs inbegrepen.

Verzekering

Wat voor type verzekeringen biedt Interhome aan?

De beschreven annuleringsverzekering van Allianz zit bij de prijs inbegrepen. Het eigen risico is 20% en kan niet worden aangepast. Een reisverzekering kan optioneel worden bij geboekt. Ga voor meer informatie naar http://www.interhome.nl/klanten-service/verzekeringen/

Overbezetting (meer personen dan in de beschrijving aangegeven)

Is het mogelijk om met meer personen in de accommodatie te verblijven dan aangegeven in de beschrijving?

Het is alleen mogelijk om een babybed (tot 2 jaar oud) toe te voegen aan de boeking bovenop het maximale aantal toegestane gasten zoals in de beschrijving aangegeven. Een overbezetting is wel mogelijk als bij de ‘extra optionele services’ de mogelijkheid voor een extra bed wordt aangegeven.

Last Minutes en verblijf voor een langere periode?

Biedt Interhome ook Last Minute nog accommodaties aan?

Binnen 8 dagen voor vertrek is er altijd een ruim aanbod van woningen beschikbaar met 33% korting. Echter, binnen 2 werkdagen voor aankomst dient de boeking eerst door Interhome te worden overlegd met de huiseigenaar om teleurstellingen voor de klant te voorkomen.

Biedt Interhome ook accommodaties aan voor een langdurig verblijf?

Boekingen tot en met een duur van 21 nachten kunnen direct worden bevestigd. Boekingen met meer dan 21 nachten dienen eerst te worden overlegd met de huiseigenaar. Interhome kan in de tijd dat er contact wordt opgenomen wel altijd een optie plaatsen op de gewenste data.

Boekingen voor jongeren of groepen arbeiders

Worden boekingen voor groepen jongeren geaccepteerd?

Indien het niet wordt vermeld in de beschrijving is het toegestaan om de accommodatie ook voor groepen jongeren te boeken.

Worden boekingen voor groepen arbeiders geaccepteerd?

Elke boeking voor een groep arbeiders dient eerst door de huiseigenaar bevestigd te worden. Hiervoor hebben we zowel de naam van het bedrijf als de branche waarin de arbeiders werkzaam zijn nodig.

Contact met een huiseigenaar

Kan ik als partner direct contact opnemen met een huiseigenaar?

Om de privacy gegevens van onze huiseigenaren te beschermen kunnen wij geen contactgegevens delen met onze partners. Interhome staat echter altijd klaar om haar partners van alle nodige informatie te voorzien.