Interhome tevredenheidsgarantie

Nieuw en exclusief bij Interhome: Uw tevredenheid gegarandeerd!

Uw tevredenheid is ons doel! Wij bieden u de zekerheid dat u krijgt wat u boekt. Het vakantiehuis dat u boekt zal er precies zo uitzien als op onze website is beschreven. Dit garanderen wij. Wanneer de accommodatie er niet hetzelfde uitziet als op onze website, dan krijgt u uw geld terug.

Dankzij de tevredenheidsgarantie van Interhome bent u automatisch verzekerd tegen onverwachte omstandigheden en tekortkomingen wanneer u aankomt bij uw Interhome accommodatie. Dit is volledig kosteloos en wordt vergoed tot maximaal € 5000,- van de huurprijs.

De belangrijkste punten van de tevredenheidsgarantie op een rij:

  • Geld terug garantie tot een bedrag van maximaal € 5000,-.
  • De dekking begint vanaf het moment dat u de woning boekt en eindigt na één dag (24uur) nadat u aankomt in uw vakantiehuis of appartement.
  • Onder tekortkomingen wordt verstaan: omstandigheden die het onmogelijk maken voor de verzekerde partij om onder normale omstandigheden in de woning te verblijven en het afwezig zijn van specifieke faciliteiten die bewezen zijn een doorslaggevende factor te hebben in de keuze voor een accommodatie.


Meld alle fundamentele tekortkomingen in de woning die u boekt binnen 24uur na aankomst door te bellen naar +41 44 283 32 22. Het Allianz Service Center is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 16:00. Buiten openingstijden en tijdens vakanties evenals op 24 en 31 december, moet de melding op de eerstvolgende dag worden gedaan wanneer het Service Center is geopend.

Lees hier de algemene voorwaarden.
Deze verzekering is geldig voor alle boekingen die zijn gemaakt vanaf 01-05-2017.

Allianz Travel Insurance